PESCA FONDEADA

Dada la ubicación del Club del Mar pegada a las frías aguas de la ensenada de San Amaro, la potenciación de los deportes vinculados al mar ha sido siempre una de las prioridades del Club del Mar. La pesca fondeada es literalmente la pesca con caña o con línea practicada desde una embarcación amarrada a un fondeo. Es un deporte donde confluyen la parte deportiva-competitiva y la parte afición o hobby.

La competición en pesca fondeada se da en edades adultas, donde tenemos competidores de alto nivel en el panorama gallego, donde continuamente el Club ocupa puestos de honor. Los niños no compiten y para ellos tenemos un torneo social, el “Panchito” que consiste en una jornada lúdica desarrollada en una tarde de verano, donde se propone que se inicien al deporte a través de unas técnicas básicas y contacten con la naturaleza.

Como tal no existe para esta sección el formato de sesiones de entrenamiento, sino la práctica autodidacta de cada pescador.

pescafondeada

Buceo

Bajo el epígrafe de buceo se aglutinan varias disciplinas que se caracterizan por el uso de equipos de respiración autónomo para su desarrollo.

A Escola de Mergullo Roberto Diehl do Club do Mar de San Amaro nace en 1967, dentro da Sección de Actividades Subacuáticas, co fin de dedicarse ao ensino da pesca submarina e do mergullo con equipos autónomos de aire, sendo a primeira escola de mergullo galega e a terceira de España. Na actualidade conta con 13 instrutores e estímase que máis de 2.000 mergulladores pasaron polas súas aulas, o que a converte nun referente dentro do mundo do mergullo, avalado polos múltiples galardóns recibidos. O noso obxectivo é animarvos a gozar do mergullo, para o que vos propoñemos unha serie de actividades con descontos especiais para socios do Club do Mar: Bautismos de mergullo, cursos, alugueiro de material, e saídas guiadas!

Bautismos de mergullo GRATUÍTOS para socios.
Ofrecémosche a oportunidade de experimentar a sensación única de penetrarche no medio subacuático. Estarás constantemente acompañado por un instrutor e proporcionarémosche todo o equipo necesario, así que ti só tes que traer as ganas de pasarcho ben. Dirixidos a maiores de 8 anos, realizaranse en piscina ou mar.

Cursos de mergullo deportivo. Aprende a mergullar co teu club!
Como escola integrada nas Federacións Española e Galega de Actividades Subacuáticas FEDAS FEGAS , impartimos cursos de mergullo deportivo para todos os niveis. Desde o curso de Mergullador 1 estrela, ata o que queiras avanzar. Con horarios flexibles e un prezo reducido para socios do Club do Mar.

Saídas guiadas de mergullo, desde praia e en embarcación. Mergulla co teu club!
Dirixidas a mergulladores titulados e sempre acompañados dun instrutor, permitiranche descubrir os segredos que gardan as nosas augas. Barcos afundidos, paisaxes submarinas, bosques de gorgonias, ou mergullar entre laminarias. Descobre o fondo mariño da Coruña. Alugueiro de material e carga de botellas: dispoñemos de completos e modernos equipos de mergullo para alugar, así como dunha estación de carga de botellas, para que mergulles todo o que queiras!

E pola túa seguridade, lembra que en actividades de mergullo recreativo:

  • De 8 a 9 anos de idade: límite de profundidade 6 metros.
  • De 10 a 11 anos de idade: límite de profundidade 12 metros.
  • De 12 a 15 anos de idade: límite de profundidade 21 metros.
  • De 16 anos a 18 anos: límite de profundidade 40 metros.
Infórmache na Escola de Mergullo!


Pesca submarina

Como sucede en el caso de la pesca fondeada, este deporte se practica a partir de un edad, con lo que las categorías de base no forman parte de su desarrollo.

El Club del Mar por su vínculo con el mar siempre ha tenido buenos competidores, siendo además un referente en la organización de eventos como son los Cidade de A Coruña, los torneos sociales o el Campeonato gallego.

En dichos campeonatos se compite en formato individual o de clubes, siendo el resultado final el resultante de una puntuación en la que se valora el número, la calidad (peso) y el tipo de captura realizada.

Te esperamos, Club del Mar, tu club en A Coruña!

Deportes, campamentos, actividades al aire y mucho más